lørdag, mars 29, 2008

WWW.klekkmais.fest.karneval.lørdagskveld.+ diverse

Slurp og gurgle - artic monkeys og ala la , hey , festen før festen er snart over, og øl er fortsatt mer ballast enn det motsatte. men for enn så lenge. boland snakker sørstatsamerikansk og briefer med cubansk sigar i skjortelomma. på hodet snurrer det en cowboyhatt og føttene er utstyrt med boooooots ala chuck norris. tommie svinser rundt i huset, og sleper på tigeren sin. elisabeth er tullet inn i laken, og ligner en moderne husmorsmumie. meg selv sitter konfetabelt med snusen i opperleppa og det prikkete slipset hengende nedover en skvulpende mage. hong-kongbrillene + tom cruse-parykken vipper pekeren over på cool-skalaen. plutselig er alle nesten klare og slurp og gurgle. vampire island avslutter festen før fest og pling plong - kvelden er yngre enn den var fra før. men jeg er stygt redd jeg vil føle meg gammel i morra! s w i n g !

1 kommentar:

JennySol sa...

hong-kongbriller og tom cruise-parykk!!! Trur det ikkje før eg får sjå det, haha!