fredag, april 23, 2010

En morgen på en litt annen måte

Det hender alt går på tverke. Ingenting stemmer. Rutinen kommer ut av spor, og det er frustrerende.

Stod opp tre minutter for seint. Det var for lite brød igjen. Jeg måtte spise skalken. P3s morgenradio er ubeskrivelig dårlig. Kløner med å pakke inn maten i plast. Finner ikke regnbuksa og det snør store hvite flak. Har altfor dårlig tid. Må sykle med paraply. Ser faen ingen ting, for snøen legger seg i ansiktet mitt. En luring på rulleski okkuperer hele gangveien. Dust! Jeg rekker løpende bussen. Men noen har tatt plassen min. Plassen jeg har hatt i snart tre år!

Forandringer kan gi litt motstand, men kan være nyttig og. Verden framstår på en litt annen måt
e

1 kommentar:

Susanne sa...

Mammo mi likte denne godt. Det gjorde eg òg!

Klem