fredag, oktober 07, 2011

så mange linjer sluppet løs i verden

jeg skriver en setning, for å stryke den ut igjen. men!
linjen over slapp unna.
leseren vet ikke hvor mange ord
den blinkende markøren
har spist
før setningen endelig falt på plass.
når jeg tenker på det,
den blinkende markøren
så bra at den fins
så lett å gjøre gjort ugjort

linjen over matet jeg til markøren

når jeg tenker på det (igjen)
er det markøren som lager bokstavene?
eller ligger den bare hakket foran
for å sluke de det ikke er plass til?

(linjen over ble ikke mat
jeg hoppet bare over den)

nå kan jeg være stolt
med så mange linjer
sluppet løs
i verden

2 kommentarer:

svins sa...

jeg trekker smilebåndet i to motsatte retninger!(Visste du at det finnes et program som får opp all tekst som var slettet underveis til ferdig tekst?)

svakaffi sa...

det er et spennende ansiktsdrag :) spennende å kunne framkalle ved tekst sluppet løs i verden.