torsdag, juli 17, 2008

§§§ s k e t c h e s FOR summer...§§§

Nå vil jeg poste min sommerfavoritt 2008. Det er ikke lenge siden jeg snublet over den på en blogg. Men denne melodien snek seg uhindret forbi allskens radiosuperhitz, og andre diverse potensielle låter, jeg har spilt av denne sommeren. Og kommer til å bli stående som den melodiøse defenisjonen av sommerne 08.

Fant en vesjon på youtube. Se bort fra den amatørmessige feriefilmen som er klistret på. Det er ikke den offisielle musikkvideon.

Artisten er Duruttu Culumn og sangen heter Sketches for Summer. Utgitt rundt 1980 ca.
(gi det mekaniske fuglekvitteret en sjanse. det lot seg gro på meg)

2 kommentarer:

Ketsjup sa...

låta var kuli som juli! er det albumkjøp på gang, eller har vi med en onehitwonder å gjøre?

Anonym sa...

merkelig, nå gror den på meg også!fin sommerskisse, en helt særegen stemning...