tirsdag, juli 26, 2005

Jeg skal presentere noen linjer som jeg gjerne ville hatt å lese på do når jeg først satt der. På veggen altså. Slikt man gjorde oftere i gamledager. Nå er det nesten bare sterile toaletter omkring. Men det hender jo man finner noen drittkorn fra tid til annen. Her er jaffal mine drømmesitater på dass. Hvis noen kunne tenke seg å dele sine favorittlinjer her, så er det bare å
poste på.

- Don't panic

- Et drit og dø

- Jeg kom, jeg så, jeg satte meg ned og barsjet. Veni, vidi, popo

- Jeg barsjer, altså driter jeg

-To barsjer gikk over en vei, den ene ble overkjørt,
og den andre kikket bort på den andre og sier :
drit i det, det er jo bare en møkkaskremma. Den andre
vrir seg i smerte og roper: jeg er så lei den dritten din!
Du prater jo alltid bare dritt! Den første blei dritsur og
stikker. Den andre driter i det.

Ingen kommentarer: