torsdag, juli 12, 2007

Sup. Drikk. Glugg.

I dag er det kaldt, grått og litt trist ute. Sommeren har snytt oss for sin solpels og sandaler, og gitt oss klam regfrakk og gummistøvler. Sommeren er en lurendreier og en en som driver med flaskmakeri. Men heldigvis svikter aldri kaffitrakteren. Den puterer og siler min kaffi gjennom filteret uansett vær og ikke vær. Jaja, så kom ikke someren til karmøy i år. Men vi har jaffal hatt en god vår. En deilig vår. Og kanskje, er det bedre med en deilig vår, enn en god sommer? Jeg vet iallefall en ting: jo dårligere vær, dess bedre kaffi. Sup, drikk og slurk. Fordelen med en drålig sommer, er den gode samvittigheten jeg får til å se på film og serier. Nå er jeg øyeblikk ferdig med Dexter, og trenger tips til nye serieprosjekter. Har vurdert Heroes, men antagelig blir det i frøste omgang Sex feet under. Og da har jeg en serie for en stund. Sup, drikk, slurk og glugg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hey, sex feet under? yeah, standup jejejeje