søndag, oktober 05, 2008

Uten titte.l

Siste helgen i høstferien. Høsten gjorde entrè, som en høst verdig.
Vinden dirigerte regnet i alle slags retninger. Trær og busker
vaiet og sang med i den store høstfesten. Alle mennekskene var ikke
ute. Noen satt og drakk vin, snus opp i leppa, og et par vågale
sveivet i gang sing-star på playstation. Nå står snart bussen på
perrongen og brummer på sin lille durehymne, passasjerer klatrer
ombord. Men det er først snart. Før først snart, vil jeg poste et
bilde. Det heter ingenting, for det var vanskelig å finne en tittel.

2 kommentarer:

svakaffi sa...

A

Anonym sa...

ser du prøver å kommentere eget bilde..var det egentilg Ahhh du ville si her? hehe Om jeg skal forsøke meg på en kommentar vil jeg heller si jA - dette var litt av et bilde, faktisk en hel liten fortelling er det! forstår bare ikke helt hva det er jeg ser - så da må jeg selv dikte i vei; jeg ser er et hus som knaker i sammenføyningene, en kjent klesklypesnor og et sovende hode i gult...som sitter i en sofa med en katt ved beina, kanskje? Det drypper vått over det hele, og det er en merkverdig høststemning. Betagende ;)