onsdag, november 12, 2008

En hastig morgen. Tiden hadde ledelsen. Jeg lå klart på etterskudd, med en halvspist brødskive og en usmurt matpakke. Må pakke sekken, pusse tenner, kle meg godt og klø meg i øyet. Tiden hadde allerede syklet, da jeg kom ut på trappa og trakk en lungefull iskald luft. Så ble jeg klar over hvilken sykkel tiden konkurerer mot. Kastet meg på sølv, og pilte som en som piler ganske fort. Og idèt jeg raser inn på buss-stasjonen, tar jeg tiden igjen, og rundt meg hører jeg jubel og applaus. Hoi hoi. Og idèt bussen kjører fra perrongen, ser jeg tiden løpe etter bussen, men må gi opp og forbanner seg med harde tramp.



I dag blir en tidløs dag. Men nå er det på tide å plinge, for jeg skal av!





[powered by MOMAIL]

Free Mobile Mail

For Everyone

http://www.momail.org

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er på etterskudd. Tiden min er allerede ferdig å lese alle lærebøkene. Sitter hjemme å ser tv mens jeg må være på lesesalen, hele dagen. Kanskje jeg óg må få meg en sølvpil, i et forsøk på ta igjen hvertfall noe av forspranget?

Anonym sa...

(hvorfor går det ikke ann å redigere på kommentarene??)

svakaffi sa...

Jækla tiden. Og jækla at det ikke går å, hverken forandre på kommentarer eller se når de er lagt inn. Jækla.

Anonym sa...

jeg kan se når kommentarene er lagt inn.. din f.eks ble lagt inn 1:50 PM. Men det var kanskje ikke det du mente. Du mente kanskje at det ikke er noen oversikt hvor du kan se hvilke innlegg som har fått kommentarer, og når. Det irriterte hvertfall meg i mine blogg-glansdager.

Vibber`n i Farta sa...

Det irriterer meg også. Ikke en slik grenesløs irritasjon, men en litt oppgitt resignasjon er å spore.

Kom tiden også frem til sist, etter å ha slukøret tasset etter bussen helt til jobben din?

Anonym sa...

Det var då grenseløst til jækla irritasjon det var her i dag då.. Livet er mykje enklare utan eigen blogg! Og alltid vere på tida..heheHAHA..

svakaffi sa...

det irriterer meg at dato ikke er med i kommentaren...ikke slik jeg har oppdaget..og ja, at det ikke kan kommenteres på kommentarer er ei plage...for å legg inn nok en irritert kommentar...

Vibber`n i Farta sa...

Men kan du ikke bare fikse det, da? Det står dato på kommentarene på min lille blogg...

Forslag:
Gå inn på settings, endre "Comments` time stamp format" til en som inneholder dato... Easypeasy ;)

Anonym sa...

Fibber`n veit råd!! Godt me har ho!!!