onsdag, mars 18, 2009

god tur/retur

nå må jeg se å få skrevet noe på bloggen igjen, sa jeg til meg sjøl. og jeg la til at, hey du, se å la det bli litt nivå på det der du har tenkt å skrive og! vel. jeg er kommet i havn på mitt første krav til meg sjøl, men vi får se med det neste.

her sitter jeg. det er onsdag kveld. knekkebrødet holder meg med selskap med sitt lune knas og greddosten nynner på en feit folkevise. joda, vi koser oss.

for å være helt ærlig, har jeg en liten ingrediens til her. som selskap. og ikke en ubetydelig en heller. det er ikke oregano eller hvitløk. det kunne ha vært det. det er spotify. det nye nye, og musikkverdens svar på FN,UNESCO,RØDE KORS,KIRKENS NØDHJELP,UNISEF og LEGER UTEN GRENSER - det handler om det som er godt. Redningen, trøsten, håpet. Hver dag med Spotify er som bistandsmidler til en sultefora musikkelsker. Bærekraftig utvikling og alt det der.

tilbake i menneskenes leveverden. sanseverden. jeg kjenner jeg er trøtt i øya. lufta flyter jevnt, inn og ut av nesa mi. skulderene synker litt ned. tankene flasser av til ingenting, og hodet blir tomt. kvelden har tatt bolig i kroppen og natten står fortøyd ved midnatt, klar til å ta meg med. nå skal jeg bare pusse tenna, så drar jeg.

jeg ønsker alle god reise inn i torsdag.

Ingen kommentarer: